Prenumeration Bygd och natur

Produkten är tyvärr slut i lager :(

Välj medlemspris ovan om du är medlem i en förening ansluten till Sveriges hembygdsförbund. Då får du rabatterat pris - 195 kr. OBS! För att få tidningen till medlemspris måste du i varukorgen ange föreningens namn, antingen i den extra adressraden eller genom att klicka på "Lägg till meddelande".

Är du intresserad av kulturarv och lokalt engagemang runt om i Sverige? Då är det här tidningen för dig!  Bygd och natur innehåller aktuella reportage, krönikor och intervjuer om hembygd samt natur- och kulturarvsfrågor. Du får också veta vad som är på gång inom hembygdsrörelsen. Utgivare är Sveriges hembygdsförbund.

När du beställer godkänner du samtidigt prenumerationsvillkoren. Betalning sker via faktura.

Vill du ändra de 5 gratisprenumerationer som ingår för alla SHF:s medlemsföreningar klicka här.

Läs mer om tidningen på ­www­.­hembygd.se/bygdochnatur